tisdag 8 mars 2011

Två förvirrade tjejer på stan

Kom på att jag glömt visa er gungstolen som stod alldeles ensam där nere i källaren i pappas hus så den släpade jag med mig hem i stället. Med lite ny målarfärg så blev den fin igen och jag tycker jätte mycket om den!

Ett besök till soptippen med bilen fullt i skräp blev det med Rita. Tänk att det känns som man gått ner 10 kg i vikt efter man kastat grejer, det är
sååå befriande. Sen for vi ner på stan och parkerade och gick runt där och sen funderade vi på vad vi gjorde där egentligen?, för ingen hade nåt ärende och ingen direkt shoppinglust (?) Men av gammal vana hamnade vi lixom bara där....Så vi gick till bilen. Igen. Och åkte till Dalasalen och åt lunch i stället. Supergod buffe och mysigt ställe och en trevlig pratstund med min vän lyste upp den här tisdagen lite extra!


"Otrygghet är när man tappat bort sin mamma och pappa och sen möter en tant som pratar svenska."

Ditte 7 år 


1 kommentar:

  1. Jag har en precis likadan i ladan!Ska ta in den im min nya lägenhet när jag fått en vill säga!Älskar den:)Ha det gott!Kramar//Malin P-Håll

    SvaraRadera