måndag 28 februari 2011

Solskenspromenad


Tog en
härlig promenad i solskenet idag. Tänk vad man njuter av solen extra mycket efter den här kalla vintern....
 Känner mig rätt sliten efter allt jobb förra veckan. 60 timmars jobb förra veckan känns i kroppen. Men nu är iallafall den värsta jobbhelgen gjord och det bästa med det är att det dröjer fem veckor till vi gör den här dynghelgen igen! Tre nätter kvar nu, sen så.... får jag iallafall lite välbehövlig vila:-)

Tog en tur ut till Calimero i Sågmyra oxå. Älskar den butiken. De har så fina saker man vill ha och man går där och vill lixom köpa allt. Trevliga Maria var där och jobbade. Och jag var så velig vad jag skulle handla att jag skämtade och sa att jag blir väl kvar här tills ikväll så du får  knuffa ut mig skrikades härifrån;-)
Men till slut valde jag iallafall... (Tur för Maria;-) hehe....
 (Det ska bli en present så jag kan inte säga vad det är här!)
 Köpte en jättefin zinkbalja till mig själv oxå. Kommer bli fin på altanen i sommar med lite söta blommor i. 

Underbara solsken......



"Jag blir väldigt irriterad när vuxna tjatar om vad jag ska bli. Jag är ju någonting, eller hur?
Jag är ett barn"

Erik 6 år

1 kommentar:

  1. Ja Calimero e ju rent LIVSFARLIG...
    Man kan ju få ångest ;)..
    Helt underbara saker där.

    Tack för kommentaren ang väggen....
    blev jätte nöjd sj... Nu fattas det bara lite vitfärg oxå...
    Men du vet i veckorna händer det INGENTING...

    Ha det bäst....=))

    Kram

    SvaraRadera