onsdag 16 februari 2011

Äntligen fick man lite solvärme;-)

En liten stadsvända blev det idag. Jag och Angelica gick och solade solarium en sväng medans Rita gick på stan. Sen slöt vi upp och tog en fika på mitt favoritfik. Det är så mysigt och vara ledig och ta en långfika med vännerna.

Nu har jag precis målat klart gungstolen jag fick igår. Den var inte direkt vit längre, utan snarare gul efter alla år. Men nu är den fin och vit igen!


Har en underbar tulpanbukett på mitt köksbord. Ibland behövs det inte så mycket för att man ska bli lite piggare i vintervädret. Jag
älskar tulpaner. Kan det bero på att jag är halvholländsk kanske?

Mamma var på en fantastisk blomfestival en gång när hon hälsade på sin släkt i Holland. Massor med de mest fantasifulla grejer man kan tänka sig. Och byggt av enbart blommor. Drömmen är att få med mina systrar på en tripp till Holland och träffa släkt och se vart mamma växte upp, och naturligtvis kolla på alla vackra tulpaner och den där blomfestivalen!



"Största skillnaden mellan människor och djur är att hästarna får valpar"

Simon 4 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar