torsdag 10 februari 2011

Skidtävling och blåmärken?

Då var det kväll igen då. Snart dax för er att sova och för mig att ta mig ner till jobbet. Första av fyra nattskift. Nu på kvällen somnade jag en sväng för att orka vara vaken hela natten. Jag hade sån konstig dröm. Min vän jagade mig i längdskidspåret och jag ville verkligen vinna över henne. Så jag körde som en galning och det slutade med att jag vaknade upp på sovrumsgolvet efter en rejäl duns. Men fan jag tror jag vann iallafall. Och det var ju det viktigaste och får man ta lite smällar;-) *hahaha* 
Ja jisses här motionerar man som en galning i sömnen iallafall. Inte illa va!.......... Heja mig.


"Min farbror har blivit pappa. Jag förstår inte riktigt varför, för han tycker inte särskilt mycket om barn. Inte om mig i alla fall."


                               Kim 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar