fredag 4 februari 2011

Äntligen Fredag!

Fredag och en semesterdag. Underbart! Sladdade in till bolaget i snöovädret och köpte lite röda droppar till kvällens middag. Idag ska jag njuta av en god middag. 6.5 kg har jag gått ner och det känns så underbart, så nu ska jag fira med en god middag!  Efter stadsturen åkte jag hem och skottade snö. Tack och lov kom grannens bror och skottade av med en grävmaskin. Det är sån lycka att se han svänga in på gården så jag slipper skotta allt själv. För det är inte lite skottning. Imorgon ska jag åka slalom hela dagen, så  då har jag också tagit semester. Det är så skönt med semester och veta att mina kära jobbarkompisar ska gå upp kl 05 och jobba och jag slipper. Skadeglädjen är minsann den sanna glädjen;-)*hehe*
 Nä nu ska jag öppna den där röda flaskan och börja med maten innan min förhoppningsvis hungrige gäst kommer!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar