måndag 7 februari 2011

Ännu en måndag!


Då var det måndag igen då. Nästa måndag längtar jag efter för då blir det frivecka. Men den här måndagseftermiddagen tillbringades på jobbet. Vardag betyder sunt liv igen så jag inte vågen går åt
fel håll igen. Fy sjutton vad jag har frossat i godsaker i helgen. Tapas, kött och gratäng och glass och ja ett par bullar i backen till kaffet. Sa jag pizzan på söndagen efter slalomturen oxå? Shit va gott det var. Och kanske inte det bästa efter pulverdiet. Men shit det var det värt;-) Det är ju så satans tråkigt att banta. Jag hatar det. Men jag älskar ju däremot när vågen visar lite mindre kilon, så idag är det slutätet av diverse godsaker. Tills helgen iallafall, en dag i veckan ska det minsann njutas ( tillskillnad mot sju tidigare;-) *hehe*









"En psykolog är en galen man som slår tanter"

Emelie 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar