torsdag 3 februari 2011

Fågelburar och en Vivaz



Idag fick jag äntligen min "fågelbur" som jag beställde för lääänge sen. Men den som väntar på nåt gott;-) Söt va den iallafall! Älskar att hämta paket. Nästan som lilla julafton. Ännu gladare blev jag när jag såg att min telefon kommit som jag reklamerat, eftersom den haft samma fel tre gånger. Då har man ju rätt att få en ny. Gissa om jag blev glad när jag fick en ännu bättre telefon. En SonyEricsson vivaz. 8.1 megapixelkamera som faktiskt tog riktigt bra bilder:-) Sen kan man filma i HD format. Och en hel del finesser som jag inte lärt mig än. Nu är det ju inte en Iphone som jag egentligen vill ha. Men den är betydligt bättre än min gamla. Vilken tur att telefonen gick sönder igen. Ibland har man tur i oturen;-)



.........och en liten bloggpaus senare efter att ha provat skicka mess till en vän så hoppas jag att jag lär mig detta. För nu är jag rätt rejält frustrerad. Jag har skickat: "Hej" i ett medelande. Två, tre stycken tomma. Jag har skickat ett mess med massa konstiga tecken och jag har också lyckats skicka ett mess som mms. Till samma person! Blir mer eller mindre galen snart. Men roa min kompis, det gjorde jag minsann. Inte så lite heller. För jag var ju lixom tvungen att ringa och förklara hur det låg till. Men det enda svar jag fick var ett väldigt gott skratt.
Så mina kära vänner. Om ni läser detta och får väldigt konstiga mess av mig så är jag inte full. Fast ganska nära på att bli flintis, det är jag minsann.;-)



"Kejsarsnitt betyder att man skär ut babyn genom nödutgången"

Martina 6 år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar