lördag 12 februari 2011

Predikningar och mat hos hos syrran


Efter en promenad i solskenet hamnade jag hemma hos syrran. Jag måste bara visa er hennes vackra bok hon fyndade förra veckan på loppisen. Nu är vi inte direkt kristna men den är så otroligt
vacker att bara ha framme! (AVIS;-)


Uffe lagade en
supergod middag  och jag hade turen att droppa in hos dem lagomt tills maten va klar. Ibland har man tur:-) Det är så mysigt och trivsamt att komma till deras hem. Sen finns det ju alltid en massa fina shabbygrejor att titta på....Vi är ju som sagt lite galna både jag och Carina. Men det är skönt att dela sitt intresse med någon mer som är lika tokig i shabby chic som mig! Även om jag får lust att sno en massa grejer varje gång jag är där;-)




Mosters gulle Benjamin. Världens snällaste lilla kille och släktens lilla solstråle. Som dessutom är en hejare på att spela tennis. Blivande Björn Borg tro? Kom ihåg var ni läste det först;-)


Nu blir det melodifestival och lite soffmys innan bruket kallar. Två dagar kvar innan friveckan och nu börjar det kännas nära. Lovely!
Ha en trevlig lördagskväll:-)!!!




"I USA har de skickat väldigt många män till månen. De borde skicka flera. Kanske allihopa"

Moa 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar