fredag 24 augusti 2012

Jag kan inte sova.....

.....Och det blir dyrt;-)


US knitPrice Pip Cardigan
Pip knit Price US Cardigan
Men det här är pengar jag rökt upp på en månad.....Sjukt mycket roligare att lägga dem på shopping i stället! Varje månad det första halvåret ska jag lägga de 1400 riksdalerna på mig själv, för att motivera mig till att inte börja igen! Tror det är viktigt att verkligen inse hur mkt pengar man blåser ner i de stackars lungorna och vad roliga saker man kan handla i stället:-D!!!!! Så dessa tröjor och ett par byxor blev min present till mig själv! 

Idag har jag mått riktigt bra. Jag är fortfarande trött och orkar inte göra så mycket mer än att vila iof. Men det är ändå härligt att känna sig piggare och piggare för varje dag. Tabletterna är verkligen starka, men min arm behöver dom.. jag klarar mig inte på morfinplåster och alvedon.
Så man blir väl lite extra trött och slut av dom.... Men med tanke på hur slut jag var på lasarettet när jag fick åka rullstol till röntgen och låg i sängen konstant så är jag skitpigg i jämförelse;-)

Hoppas NI sover där ute iaf...och att även jag får gör det snart!  KRAM

2 kommentarer:

  1. har lagt upp en bild på min blogg till dig.
    Pippi tröjan nr 2 har jag och den är super nice tyvärr ser jag himla bred ut i den men det skiter jag i. ! kram

    SvaraRadera
  2. Bra strategi att du unnar dig fina kläder nu när du är såå duktig! Det kan nara ett led i att höja motivationen! Lycka till! Kram Lotta

    SvaraRadera