torsdag 16 augusti 2012

En sommarkväll i år iallafall:-)

Åh Gud jag har badat idag. Nästan. Eller ok då... Fotbad är väl oxå ett sorts bad?



Min vän och hennes döttrar kom förbi på kvällen.
-Men åh ni måste ju säga till mamma och pappa och gifta sig för jag vill gå på bröllop, säger jag.
 -NEEEEEJ utbrister den yngre varianten av döttrar vääääldigt bestämt.
-Men Vadå? Vill du inte att pappa och jag gifter oss? undrar såklart mamman då.
 NÄ det vill jag inte ni passar ju inte ihop säger den där 8-åriga dottern.
- Men varför tycker du inte vi passar ihop för?!
 Nä men pappa har ju ljust hår ju, utbrister den där underbara lilla tokfian ut! Det här tog priset i skrattande det här året iaf vill jag lova...
Så jag får nog ge herrn i huset lite mörk hårfärg i present nästa födelsedag kanske;-) hehehe.... Älskade ungar!!!!

3 kommentarer:

  1. Dessa goa ungar...så ljuvligt! Man blir glad i hjärtat..Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Skrattade högt här hemma när jag läste ditt inlägg :) Vilken underbar tjej!!!
    Just den där historian kommer hon nog att få höra väldigt många gånger när hon blir äldre ;)

    Önskar dig en fin fredag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha.. Ungar!! De säger då alltid vad dom tycker & tänker :) Å många skratt blir det till just sådana kommentarer! Ha en fin fortsättning på helgen Jenny! Kram Tilda

    SvaraRadera