söndag 5 augusti 2012

Bästa lördagsnöjet.....;-)

Igår drog jag och Rita till IKEA. Underbart. Jag älskar shopping. Och jag älskar IKEA. Perfekt Lördag:-)!!! Bilen blev som vanligt proppfull när vi handlat klart....;-)




Vårt lördagsgodis!


Häromdagen upptäckte jag på kontot att jag betalat in dubbla bilförsäkringar. De som skulle avsluta försäkringen hade inte gjort det. Så det blev en glad surprise. För det resulterade i att jag
äntligen kunde köpa......


Min fotölj som jag så gärna velat haft ett tag nu.

Åh vad fint det blev. Så igår gick jag bara runt här alldeles lycklig. Den som säger att shopping inte gör en lycklig måste seriöst ljuga;-) Kvällen avslutades mycket nöjd och glad i soffan med favoritvinet och räksmörgåsar med lchfbröd. Underbar lördag!

Kram Jenny


"Om fröet från pappan inte träffar mammans ägg så blir det bara en vanlig omelett av det"

Mikael 6 år











1 kommentar:

  1. Hej på dig..visst är shopping kul ;)) och ger iaf tillfällig lycka!ha en fin dag!kram kram Jessica

    SvaraRadera