tisdag 14 augusti 2012

Ingen lek.....

Dallas. Behöver man säga nåt mer? Dallas för mig är fredagsmys med mamma och systrar, grillad kyckling och strips och vi fick välja dricka ur läskebacken i källaren. Underbara minnen. Perfekt att Dallas börjar på måndag. Hoppas jag har tv på rummet på lasarettet och att man inte e allt för yr i bollen. Måste ju bara se!!!!!


Ursch idag va det Skitdrygt att inte röka. Övningsköra med sonen och hämta en 42 tums tjock tv med några högtalare under som vägde bly( och lite till) vi fick den gratis och det passa ju perfa när grabbarnas gått sönder. Men fan. Jag var orolig där ett tag. Att bära detta åbäke uppför trappen hemma var lixom ingen lek. Jag var livrädd att sönerna och deras vän fille skulle tappa skiten. Men de fixade det. Starka pojkar tack och lov.... Men fi fan... Vad jag var förbannat jäkla skitröksugen där ett tag. En sak är säker. Man ska inte hämta 42 tums tjock tvapparater i mitt tillstånd. Idag var det ingen lek att sluta röka. Men... Jag klarade ännu en dag. Fan att man började med detta jävla gift..... 13 och skittuff. NOT!

 Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Dallas måste man ju se..jag minns mammas o mina mysiga kvällar till Falconcrest,tror inte hon var så förtjust i Dallas som mig ;0 haåller tummarna att op går bra!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig vännen! Du ska se att det kommer bli lättare och lättare med tiden. Det är ju trots allt en (o)vana som ska brytas men du ska se att det går bra. Lycka till med operationen också!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag var liiiten när Dallas gick, men jag kommer ändå ihåg serien bra och ser fram emot att kunna följa de nya avsnitten igen :)

    Ha en fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Ja men visst är väl Dallas hur bra som helst!
    Du är super duktig som inte röker, starkt gjort!
    Och lycka till på måndag, det kommer bli jättebra men förstår att
    du inte vill gå igenom samma sak igen såklart.
    Puss å kram på dej! ♥

    SvaraRadera