söndag 6 januari 2013

Rutiner och pannkaksfix...

I morgon blir det träning på fm sen jobb. Det är så skönt att fylla dagarna med nåt vettigt igen. Att vara sjukskriven 9 månader med värk så blir det väldigt långa och lite väl slappa dagar ibland.



Så för att slippa stressa i morgon är frukosten fixad idag...


Perfekt lchf frukost. Du får i dig ägg och fettet i form av crème fraîche och grädde som tillbehör om man vill det. I fiberhusk är det 0 gram kolhydrater.


Gott. Snabbt. Enkelt. Mättande. Här kommer receptet igen: 2 ägg, 2-3 msk crème fraîche. 1 tsk fiberhusk. Det blir 2 små pannkakor. Ha en fin kväll! Kram Jenny


"Min mamma är väldigt söt för hon har så väldigt långa tuttar" 

Mia 4 år

2 kommentarer:

  1. Jag har också förberett min frukost för imorgon. Kommer att köra igång med en TURBO kickstart a la GI - en kostplan för fyra veckor som utlovar -6 kilo...
    ...och frukosten imorgon består av en Smoothie med grönkål, banan, apelsin och vatten.. Får se om den går ner...

    Det fanns fyra frukostar att välja mellan så vi får väl se vilken det blir i slutändan - kanske helt vanliga ägg och en halv grapefrukt som var ett alternativ.. ;)

    Ha det så bra!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Efter din långa "ledighet" i form av sjukskrivning så förstår jag att du vill tillbaka till verkligheten.
    Jag är inte lika upprymd över morgondagen...
    sv:
    Ja, det gäller ju att utnyttja tiden väl! ;-)

    SvaraRadera