måndag 14 januari 2013

Frivecka...

.. Började denna måndagen med. Igår hade jag gjort iordning en supergod matlåda med kött, ruccolasallad med feta och en massa gott och en god sås till jobbet. Gissa besvikelsen när jag insåg att jag tagit fel låda. Matlådan med pannkakor hade jag tagit med. Haha. Suck! Så det blev till att äta torra pannkakor utan nånting till där på jobbet ;-)


Den här veckan blir det mycket träning. Nu jäklars är jag på gång. Det är så himla perfekt att Thomas min jobbarkompis som jobbar på samma skift som mig också tränar där, så man har en träningskompis. Det blir lite roligare då:-)


20 min crosstrainer. 20 min löpning. Sen blev det mag och benövningar. Hoppas få lite bra armövningar jag kan göra av sjukgymnasten oxå, så man kanske får nån liten armmuskel med;-)


 Sen måste jag bara gratulera världens bästa Danne ( som jag är moster till) som fick körkort idag!!! Stort GRATTIS till dig. HURRA va underbart:-)!!!!!




 "Gud är gift med Maria. Först var han förlovad med Eva, men när han stoppade in sin orm i Paradiset gick allt åt skogen"
 Anna 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar