lördag 26 januari 2013

Fullt upp...

Har jag haft. Jobbat, tränat, lagat mat bla. Idag skulle det bli en vilodag och sovmorgon var planen. Men när man tänkt sova ut så går det ju naturligtvis inte. Kl 8 var det slut sovet för min del, så då fick det bli en loppisvända och lite shopping på stan. Inte så tråkigt direkt..;-)
På loppisen köptes muggar för 2:- och en lampa....


På stan fyndades superbilliga smycken...


Lite nya träningstoppar..


Vinterskor som kostat 450 kostade nu 99:-...


Så då unnade jag mig ett par till för halva priset.. Hehe ...


Sen bar det av till jobbet för ett eftermiddagsskift. På jobbet satt jag och klurade på lchfbröd. Det är oftast inte så gott tycker jag. Så när jag kom hem rörde jag ihop ägg, keso, brödkryddor, fiberhusk och pofiber för att testa och det vart riktigt gott, det närmaste bröd utan för mycket äggsmak eller med för mycket frön o dyl så man känner som en fågel... Hehe.. Ska fila på receptet och testa med lite fler ingridienser. Framförallt är ju ägg och keso väldigt nyttigt och kan jag fixa fram ett bra brödrecept som dessutom är supernyttigt så är det ju great:-D ¨
Ha en bra lördagskväll:-)
Kram Jenny


 "Det värsta med syskon är att man kan skada sig själv"
 Jacob 8 år

1 kommentar: