torsdag 3 januari 2013

Pizza utan dåligt samvete...

Idag har jag jobbat. Fortfarande 4 timmar. Är så tacksam att det går bra. Tacksam att jag har ett jobb att gå tillbaka till efter min långa sjukskrivning. Jag hade nog blivit knäpp ( ännu knäppare.. Hehe) av att vara arbetslös. Inte min grej! Igår postade jag äntligen det tjocka stora kuvertet till Patientförsäkringen med alla dessa papper de vill ha över min inkomst under min sjukskrivning. Känns som en rejäl tröst efter 2012 otursåret att få ersättning för all inkomstbortfall jag haft pga av att jag blev felbehandlad. Shit vilken lycka att äntligen posta iväg det där tjocka kuvertet och bara släppa alla dessa papper och slippa bry sig mer om det:-)



En långpanna med pizza fick det bli idag till middag. Lchf såklart.( och även glutenfri till sonen) Grymt att kunna äta pizza utan att ha dåligt samvete. (Och nej det gröna är inte gurka utan squars;-)


Men hemligheten att få en god pizza är inte det man har på tycker jag. Det är såsen. Jag fräser vitlök och färsk chili och har sen i tomatsås så får det koka ihop lite snabbt. Blir grymt gott!


I morgon ska träningsvärken tränas bort. Mina ben känns som 100 år idag och är nog rejält chockad som resten av kroppen... Hehe...men men.. bara att bita ihop och ta sig till gymmet i allafall;-) Kram Jenny

"När man tvättar sig på huvudet heter det hjärntvätt"

 Henrik 7 år

1 kommentar:

  1. Pizza i alla dess former är ju grymt gott :-)
    Förstår art det känns skönt att skicka iväg alla tråkigheter från 2012 på lådan :-)
    Kram kram

    SvaraRadera