tisdag 8 januari 2013

Mardröm....

Jag hade inte bara svårt att sova igår med tanke på mitt förra inlägg.
Jag som ALLTID sover rätt stilla och rör mig inte allt för mycket vaknade upp och ner. Varenda kudde låg på golvet och när jag vaknade och tittade upp visste jag faen inte var jag var ens.
Jag måste haft en fruktansvärd mardröm........


Men det enda jag kom ihåg att jag drömt var att jag åt upp min bästa kompis små döttrar smågodis. Hela påsen. I smyg. Fi faen va ledsna de blev när de kom på mig och jag hade sån jefla ågren.
Haha... mardröm de lux;-)


Nu har jag hunnit varit till doktorn, som berömde mig för rökningen. Hon tyckte jag skulle vara stolt över mig själv. 
Och det ÄR jag. Skitstolt! 
Sen blev det träning i ett lugnare tempo idag. Fast det är svårt. Jag kan inte låta bli att plåga mig själv lite. Det är som djävulen flyger i mig när jag kommer på det där löpbandet.

Ha en fin dag!
Kram Jenny



"Plötsligt vaknar man en morgon och har fått grått hår. Man hoppar upp ur sängen och stirrar i spegeln, men det hjälper inte att ropa på hjälp"

Ellen 6 år


2 kommentarer:

  1. Du gör det verkligen super med rökningen OCH träningen. Den där mardrömmen, den kanske har något med ett nytt och hälsosamt år att göra?

    Apropå träning låter det ju som att du verkligen är på G. Att köra någon form av kondition 5 gånger i veckan är optimalt. Alla puss behöver inte vara långa. Att snöra på sig löpardojjorna efter jobbet och jogga i 25 minuter är exempelvis väldigt bra. Varannan dag styrka, eller 3 dagar i veckan, räcket gott och väl :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du tränar ju till och med i sömnen som du snurrar runt....sannerligen fått ny energi ...Heja dig!!! ;) Kramen Lisbeth

    SvaraRadera