onsdag 2 januari 2013

God fortsättning...

Igår smög jag mig ner till gymmet på jobbet. Trist nog var löpbandet trasigt och även crosstrainern. Så jag fick helt enkelt cykla vilket måste va det tråkigaste som finns! Alldeles ensam var jag. Tack och lov. För de har köpt in massa nya maskiner och i magmaskinen jag skulle testa lyckades jag sätta mig bak och fram. Hahaha....


Men tur som man kan ha ibland fick jag och Angelica en månads träning på Actic av vår kompis Thomas så idag åkte vi tre in dit i stället. Vilken skillnad det är att gå / springa när man inte röker. Även om jag ett tag hade en näradöden upplevelse;-) hehe...


Syrrans julklapp kom lägligt. Rätt kul att skriva i den när man gjort ett pass och även vad man gjort...


I morgon är det dax för jobb igen. Skönt med vardag och rutiner igen. Ha en fin dag! Här lyser solen:-)


"Vi får ull av får och getter och av raggsockor. 

Lisa 7 år

2 kommentarer:

  1. Bra där att komma igång med träningen!

    Jag känner mig starkare idag och hade tänkt ta mig ut på en promenad efter lunch. Men sonen är så krasslig - han har 40 graders feber - så jag ville inte lämna honom ensam. (Dottern är i stallet och maken jobbar)...

    Men jag känner mig peppad och ska i alla fall försöka ge mig ut på en prommis ikväll när maken kommer hem!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt att dra igång...själv har jag haft nackont och fajtats med en kiroprakter..men nu är det bra..så imorgon ska jag upp på Indoor Walking cykeln...var det den du satte dig upp och ner på... :)) Kramen Lisbeth

    SvaraRadera