fredag 4 januari 2013

Gratiskondition....

Det är otroligt. Helt jefla otroligt vilken gratiskondis  jag har fått bara av att sluta röka. Tredje gången jag tränat denna vecka och idag blev det 20 min crosstrainer ( jag undviker att ta i med min pajade handled än så länge) Sen sprang jag i 30 minuter utan vila som avslutades med lite promenix. Jag är lite halvchockad själv att det går så lätt?!

Men det är
verkligen motiverande.
Att både träna och fortsätta vara rökfri.


I morgon efter jobbet så blir det raka vägen in till Olearys för att käka och kolla på småstjärnorna i Hockeyn med några vänner. 

Ska bli riktigt kul (och gott;-)



"Mannen slutar aldrig att göra celler, men han kommer i en sorts ålder han också.
 Det kallas panikåldern"

Stina 9 år




1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Kör på!

    Hahaha Underbar kommentar av lilla Stina. ;-)
    sv:
    Jag är glad över att bo i Skåne! Vårt väder är det bästa i Sverige! ;-)

    Ha en trevlig helg!!! :-)

    SvaraRadera