onsdag 16 januari 2013

Fotlycka..

Jag har haft lite små ont i benen när jag sprungit och insåg att jag kanske inte hade de bästa skorna direkt. Jag tog en chansning och beställde ett par löparskor som fått jätte bra betyg av andra, och idag kom de...




Så det fick bli testning idag på gymmet. SHIT vilken skillnad på skor och vilken suverän stötdämpning!
 *HAPPY*


Var till sjukgymnasten innan träningen. Hon känns väldigt proffsig och duktig och jag har fått övningar jag ska köra med armen. Jag måste ta det väldigt lugnt så inte det blir att jag får ondare. Det är ju svårt att hitta balansen mellan jobb och träning såhär i början kanske. Hon mätte styrkan på båda armarna och jag hade bara 50% styrka i vänstern mot högerarmen, men det är ju inte så konstigt kanske. Hon upptäckte också att jag var väldigt stel i armbågen när jag ska börja armen, så det gäller att jag tränar upp hela armen men även skulderblad och mage rygg för att dessa muskler har jag ju inte heller använt på nästan ett år på vänster sida pga av att jag inte kunnat använda vänster hand / arm. Men nu så... Kan allt BARA bli bättre:-D!!!!



"Mamma säger att jag är svartsjuk på Simon, men det är jag inte. Det är bara helt vanligt hat." 

Ingrid 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar