fredag 28 oktober 2011

Vad fan hände??!!

Vilken dag. Från det jag vaknade i morse har det vart full fart. Rally in till stan och handla lite från olika affärer, rally hem igen. Stressa till jobbet för möte och efter mötet var det full fart i 8 timmar på jobbet, och naturligtvis hade vi massor att göra där med.
Och när jag äntligen kom hem efter 10 timmars jobb och stressshopping så förväntade jag mig ett väldans stökigt hem. Sonen som vi hade fest för förra helgen fyllde nämligen 18 idag och naturligtvis fick han ha förfest här innan premiären av stadens uteliv.
Men vet ni, de där pojkarna hade minsann lagt alla burkar i påsar och plockat ihop lite. En liten snabb städning på köksbordet var det enda jag behövde städa upp här hemma . Och med tanke på att  15 vänner var här hade jag förväntat mig ett bombnedslag.

(Tja så där välstädat har det så aldrig varit när jag har haft fest här hemma i alla fall...hehe...)

Grattis älskade 18- åring <3


(18 år. ARTOOOOON ÅR lixom. Herregud.Vad fan
hände?
Vart tog alla åren
vägen???!!)

JAG är ju faktiskt inte ett
år äldre känns det som. Jag slutade fylla vid 25. Punkt slut. Även om jag vaknar ibland på morgonen och ser nån ny rynka där i spegeln så vill jag inte inse. Fan. Det hjälper ju inte ens att ropa på hjälp?!!





"När ett barn blir fött blir mamman så glad att hon exploderar"

Hedda 6 år

1 kommentar:

  1. Haha, jamen visst är det då... barnen blir äldre men inte vi...nono :-)

    SvaraRadera