söndag 16 oktober 2011

Måndagslängtan......

Nu är loppisfyndet uppe på väggen nymålad och lite shabbad.
Det är det som är så roligt med loppis, man vet aldrig vad man kommer hem med och så lite kan göra
såå mycket för ens hem. Problemet är väl att jag hittar så mycket hela tiden att jag snart måste stå där själv och sälja bort lite...

Min Dalkulla tatuering jag har på armen får även en hederplats på hyllan :-D

Åh äntligen är det söndag och det är snart dax att göra de sista tolv timmarna på jobbet. Det är nästan så man vill dit och bara sätta fart så man får gå hem till den där otroligt efterlängtade friveckan som hägrar i morgon bitti. Det finns ingen härligare känsla än att ta den där promenaden ut därifrån 06.00 och veta att man är ledig :-D



'"En mormor är en som hela släkten har kommit ut genom. Då är det väl inte så konstigt att hon är lite sladdrig i skinnet"

Alexander 6 år

5 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!

    Vilken fin hylla. Perfekt att samla gobitarna i!

    Hoppas att du får en härlig frivecka!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Jättefint det blev med hyllan =)...
    Ja vill oxå till loppisen,men hinner aldrig dit,nu blev det ju antikmässan för mig istället den här helgen ;):

    Har du tid att ses nått i veckan?? Eller e du fullskiten ;)....Hör av dig vettja !!! Kram ANNA

    SvaraRadera
  3. Halloj! lediga dagen bara for förbi...men har haft det gott i dag med go vän på fika o pladder ;) o nu hamnade jag här! Fin hylla med massor av fina "vill ha allt i tidningar" ;=) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Blev en riktig snygghylla :-)

    Svar: Haha, då ska jag försöka komma med så mycket spartips jag bara kan!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. God kväll, vad skönt att höra att fler kan slita som en galning. Jag skulle kunna vara i lägenheten dygnet runt tills den är klar. Men man har ju ett jobb att sköta och ett hem till, hihi.
    Får vila när man är pensionär!!
    Så fin hylla du hittat. Ja, du jag har börjat samla saker till en loppis i vår... ska fylla släpet under vintern, sedan ska här säljas!!!
    Så jag kan köpa mer, hihi.
    Sov gott <3 nettan

    SvaraRadera