fredag 14 oktober 2011

Inget fredagsmys hos den här dalkullan....

Hej på er!
Underbara fredag. För de flesta. Inte för mig, för jag ska jobba hela helgen och längtar bara till härliga måndag och friveckan som kommer :-D

Här hemma har jag fixat lite grejer inför sonens kommande 18-års fest för familjen nästa helg. Mycket som ska fixas så det är lika bra och försöka beta av den där listan. Roliga tävlingar har jag lyckats hitta också, så det kommer nog bli ett hus här fullt av
 
skratt här nästa helg känner jag på mig;-)



Hoppas ni har en riktigt
mysfredag mina vänner <3



"Kroppen består av inälvor och utälvor. Inälvor är tex mjälten, benen och märgen. Utälvorna är oftast mer synliga och kan bytas ut om det behövs. Särskilt på tanter"

Vidar 8 år

1 kommentar:

  1. Krrrrrrrrrrrrram då....Inte kul att jobba hela helgen...,men skönt att va ledig hela veckan!!!!
    Saknar <3

    SvaraRadera