lördag 10 september 2011

Skräckupplevelse.....

När jag kom hem i Onsdagskväll efter jobbet i mörkret ringde jag min son som bor ute på gården.
Eftersom det är så himlans mörkt och vi har den där grävlingen springandes här så vågade jag inte gå sista biten själv i mörkret.
Så jag ringer Robin och säger att nu får du komma ut och möta mig för jag törs inte gå själv för grävlingen.
- Men åhh, säger sonen med en suck.
(antagligen för han sitter med
vääärldens viktigaste dataspel )
-Ja men nu får du komma jag
vägrar gå där själv säger jag samtidigt som jag hör den äldste sonen som står på altanen skrika:
- Grävlingen är
hääääääär!!!
Och jag inser i det ögonblicket att den springer rakt mot mig.
Med en hjärtinfarktssmärta i hjärtat får jag panik och springer för brinnande livet med ett par söner som gapskrattar av synen av sin morsa som springer lika fort som världsrekordhavaren i 60 m ungefär.

Jag har nog aldrig någonsin varit så nära en hjärtattack, svimningsattack och panikattack samtidigt...


Så nu när jag jobbar natt och ska knata ut här i mörkret så tvingar jag sönerna att följa med mig ut till bilen.
Och skulle den fan komma igen då lovar jag er att jag hoppar upp på nån av sönernas rygg så får de springa med mig på ryggen....

Hahahaha



Jag vill inte ha det här jäkla djuret här mer för det är rena rama
skräckupplevelsen varje gång jag ska ut här i mörkret.
Mina ögon är nog ungefär lika stora som ett par Ikeatallrikar och hjärtat bultar som aldrig förr av skräck för det där jäkla "monstret" som uppenbarligen gillar vår gård av alla.....




1 kommentar: