fredag 2 september 2011

Härliga fredag

Fredag och jag har semester idag. Ljuvligt är bara förnamnet! Slippa gå upp före klockan fem och gå runt på jobbet och känna sig som en zombie. Sådär tidigt på morgonen funkar inte min hjärna, för den ligger lixom hemma på huvudkudden och sover medans kroppen är på jobbet och försöker jobba;-) hehe...




         Så att vakna upp utvilad, ledig och till solsken dessutom är heeeeeelt underbart:-)




Nu ska jag ut och njuta av sommarens kanske sista soldagar... Ha en underbar fredag mina vänner, för det tänker jag ha:-) kram




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. jaha ja..,så då e det i grycksbo ,man ska vara idag då...,för här e det helmulet och i Falun oxå..för där har jag redan vart idag...
    Skönt du vaknar och e PIGG...En underbar känsla....
    ja nu drar det nå jäkligt i Jenny tarmen...Hoppas vi ses SNAAAAAAAAAAAAART!!
    <3
    Anna

    SvaraRadera