torsdag 15 september 2011

Förvirrad....

Nähäpp... det är tydligen INTE tisdag idag som jag skrev i mitt tidigare inlägg. (Gode gud, är jag senil på riktigt nu?)
Det är tydligen
torsdag idag som Anna upplyste mig om.
Helvete oxå. Det hade varit MYCKET bättre med tisdag, det här innebär att min frivecka börjar bli förbannat kort!

Har haft fullt upp hela dagen. Morgonen började med en långfrukost. Efter det kom Anna som har bloggen: 
http://mittvitabjorkebo.blogspot.com/ 
hit och som vanligt ruuuuusade tiden fram när vi ses, så det roliga tog slut föööör fort..... Som vanligt!

Efter de åkte jag till stan och shoppade vinterjacka och jeans till den ena sonen och imorgon är det nästa sons tur.
Sworsh så vart det tomt i plånboken;-)

Strumpor till mig.
Världens coolaste.
Alla mina vänners döttrar blir jätteavis och med ett par Hello Kitty strumpor så är man älskad av kidsen direkt;-)

Vintermössa till moi.

Grabben gick runt o sneglade på mig i butiken när jag stod där framför spegeln o försökte få till de rätta hänget. Tror faktiskt han skämdes en smula när han gömde sig bakom collegetröjorna lite längre bort och slängde konstiga blickar på sin ascoolamorsa;-)
De förstår
ingenting de där grabbarna.

Herreguuud.

Hehehe....

1 kommentar:

  1. Kul att du kikade in till mig. Fin blogg du har också. Superdupersöta strumpor. Kram Sonja.

    SvaraRadera