fredag 2 september 2011

Senil..

Åkte till affären, handlade, köpte en lott och glömde varorna på bandet. Kom hem o insåg det innan jag klivit ur bilen. Funderade för ett ögonblick om jag skulle skita i de två saker jag köpt bara för att slippa åka dit igen o skämmas. Men åkte dit, skämdes. Slängde mig i bilen hem, väjde för en död räv. (pucko) Skrapade trisslotten, ingen vinst. Naturligtvis. Herregud det var såå mycket bättre när barnen var små. Få då kunde man iallafall skylla på sitt stressiga småbarnsliv varför man var förvirrad. Idag är jag varken stressad, har all tid i världen o massor av egentid. Idag kan jag inte skylla på nåt. Fan oxå! Jag älskar att ha nåt att skylla på. Så jag får väl den här gången helt enkelt skylla på att jag är på semester;-) he he



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. GRattis å välkommen i klubben.. (SENIL) //Kram Malin G

    SvaraRadera
  2. Jag skulle skylla seniliteten på din ålder......

    SvaraRadera