måndag 19 september 2011

Härligaste känslan...

Då var friveckan slut. Redan. Den gick otroligt fort den här gången. Jag hann knappt känna att jag va ledig så var den slut;-)

Ett hett bubbelbad med levande ljus ska det bli här näst. Sen hoppa i raggsockorna och morgonrocken för att senare ikväll lägga mig i min nybäddade, väldoftande säng... Finns det nåt härligare?? DET är nog bland de bästa jag vet:-)!!!



                                                                  Kram på er 

 Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh, jag håller med! Renbäddad säng - gärna med lakan som hängt ute på tork - är nog en känsla som inte slås av mkt annat!

    Kramen jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! tassar in o lämnar en liten hälsning! jätte mysig blogg du har :) nu ska jag fortsätta kika runt hos dig..kramiz Jessica

    SvaraRadera