onsdag 19 september 2012

Vilken lovely dag!!!!

Gipset är av. Underbart. Armen är sååå smal. Jag får runt min hand på mitten av min arm. Nästan 4 cm mindre än den friska armen. Musklerna e long gone nånstans. Men nu blir det träning ab. 5-6 ggr per dag. Det känns annorlunda den här gången. Den här gången finns hopp. Rejält med hopp. Jag kommer bli bra nu. Så är det bara! Kvällen firades med med det ljuvligaste, underbaraste härligaste badet med bubblor, hårinpackning och en jefla massa vatten;-) Sen blev det middag med filé, svampsås med grönt med sönerna <3














6 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir för din skull! Nu får du träna enligt konstens alla regler så ska du se att armen kommer att återhämta sig fortare än du anar....
    Kraaam vännen! :D

    SvaraRadera
  2. Tack < Ja nu jeflars så ska det bli bra. Men faktiskt känns det annorlunda redan. <det är skillnad på att vara stel och att handen "sitter fast". Ha en bra kväll :-) KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Gött att få av gipset!
    Lycka till med träningen! :-)
    sv:
    Ja, en båge är livet! :-)

    SvaraRadera
  4. Ja nu ska det ju gå framåt!!!Efter att gipset är av kan man ju få lite ont...fast det vet du väl om? Så var rädd om dig!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  5. så skönt för dig,, kul att en av oss känner sig pigg,,,and its not meeee.
    Dina bilder ligger lite konstigt på bloggen?? vad göra??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är för att jag bloggar från mobilen nu när jag har ont. Vet inte hur man ändrar det!:-( Krya på dig!!!!

      Radera