tisdag 4 september 2012

Glad som fan!

Fy sjutton vad jag känner mig lättad. Som jag gått ner 15 kg typ. Var in o tog bort stygnen och ärret är så litet och fint, inte alls va dr sa innan op. Men det sista jag sa till han var snälla försök iaf tänk på min tatuering! Så nu har jag bara ett ärr från handleden upp igenom hjärtat på tatueringen:-) kortet ser lite äckligt ut, jag börjar tappa skinn där under och jag frågade sköterska om det va vanligt? - nä det är lite konstigt, säger hon. Det är mest gamla människor som gör det. * Host Host* och hur faen ska man tolka det tro;-) ?! Hahaha.... Efter det gick jag in i gipsrummet för att få nytt gips och där träffar jag samma kvinna som gipsade mig dagen innan jag åkte hem från avdelningen, det satt så hårt så hon gjorde om det. Jag tyckte det va lite konstigt för hon kände lixom inte alls igen mig. Så jag började prata med henne lite så hon kanske skulle komma i håg mig. När hon gör det tittar hon på mig med förvånade ögon och börjar skratta- jaa du. Du ser lite piggare ut idag och fortsätter kolla på mig och skratta.... Precis innan jag skulle in till henne sist och fixa gipset kom en sköterska och sprutade in ketagan. Jag blev stenhög och kunde inte ens in de få metrarna. Utan nån körde mig dit i rullstol. Måste ha vart en rolig syn, bruten arm men jag måste åka rullstol;-) Jag minns att jag försöker skärpa mig och vara trevlig, men jag är lixom INTE riktigt med. Så jag kan lixom bara tänka mig hur fan jag såg ut efter den där mardrömsnatten med smärta då jag grät i timmar och dessutom va drogad ab. Så vi skrattade som bara sjutton där inne, för hon hade ALDRIG kunnat anat att det va jag som dök upp där idag;-) he he he..


Så jeflans glad!!!!


Och vem av världens människor har inte ärr i hjärtat ;-)
(Kortet ser lite äckligt ut men det är bara hud som gått sönder så det drog hon bort sen)


Så trots regnet, för lite sömn så är jag happy, happy och ännu lite mer happy idag:-D Äntligen går nånting bra också! Kram

2 kommentarer:

  1. Heja Jenny,
    håler på du! Vad roligt att det verkar gå åt rätt håll med armen. :) Glad för din skull vännen!

    Sov nu gott!

    Kramar

    SvaraRadera