fredag 28 september 2012

Halv åtta hos mig...

Ikväll blir det tjejmiddag här. Jag ska fixa förätt och efterrätt. Det bästa av allt. Dom ska fixa huvudrätt. Jag ska bara luta mig tillbaka i kökssoffan med ett glas rött och njuta av skramlet i mitt kök som de mer än gärna får ta över... Hehe.. Ibland får man ha det bra. Förjefla bra;-)



Fick såna vackra blad av min jobbarkompis. Jag vet inte vad de hette, de har jag glömt. Men de lixom blänker i vitt och jag minns att när jag var liten hade min kompis camillas föräldrar såna och jag tyckte de va såå fina. Och nu har jag en egen liten bladbukett. Tack snälla Anki:-)



Man får pilla bort de fula bladen och fram kommer dessa vita vackra pärlemoskimrande blad. Ha en bra fredag. Det ska jag ha......


KRAM Jenny

2 kommentarer:

  1. Ha så trevligt njuut...Ha en fin helg på dig ;0 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. coola blad ,växer dom vilt eller? eller så klart alla blommor växer vilt ,,,men jag inte sett dom förut hahah

    SvaraRadera