måndag 3 september 2012

Äntligen....

Vilken underbar höstdag. Idag fick jag riktiga lyckokänslor där ute i svampskogen. Har man legat inne mestadels med värk och ätit starka smärtstillande och sen slippa äta de där starka tabletterna och äta Alvedon i stället & komma ut i skogen, känna sig klar i huvudet,slippa en bultande arm & hitta svamp och umgås med en go vän. DET är lycka vill jag lova!!!! Det finns så mycket trattisar att skogen bara dräller av dem. Känslan att göra ett par fd grannar som inte kan komma ut i skogen längre glada över svamp är guld värt! Åh.. Vilken härlig känsla att överasska och göra någon lycklig över lite svamp. Det värmer gott i mitt hjärta <3 I morgon är det dax att ta bort stygnen... Jag är så nyfiken på att se ärret nu och det ska även bli skönt att få ett nytt gips. Det är alldeles för stort eftersom jag var så himlans svullen i början. Gud va nice allt känns nu...NU kan allt bara bli bättre!!!!!:-D * peppar peppar* he he;-) KRAM



















1 kommentar:

  1. Härligt! Nu vänder det ska du se!

    Hoppas det går bra att ta bort stygnen..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera