fredag 21 september 2012

Tro inte på allt du läser;-)

Fredag, promenad med grym musik i lurarna. Hur trött jag än är så blir jag lycklig av att gå. Ja inte utan musiken förstås! Och det behöver inte vara världens snabbaste längsta promenaden. Nä. Nu för tiden klappar jag mig på axeln bara jag tar mig ut. De gånger jag tar mig ut fast jag e såååå trött och egentligen inte orkar, och bara går en liten liiiiten promenix ändå, det är dom gångerna jag e mest stolt över mig själv faktiskt! Jag känner mig själv. I vanliga fall så hade jag slappat i soffan;-)




Man ser så mycket vackert när man väl sliter den där röven ur soffan!


Nu har Aftonbladet oxå börjat med en lchf bilaga. Men...


Jag blev liten besviken.. Kolla bara. Lchf till vardags?!


Laxpudfing på rättika och kräftströmming?! VEM faen äter DET till vardags?! NOT me iaf..


Och att skriva att man får äta jordnötter?! Vem skriver den här tidningen?.....


Några bra tips fanns, men lite orolig blir jag... För de verkar skriva utan att ha koll och vilka skitdåliga recept! Är man nybörjare så läs inte, utan mitt tips är: köp Katrin Zytoimerskas bok! Ha en bra fredag nu:-) KRAM Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar