lördag 8 september 2012

Im alive....

Gud hörde min bön. Jag lever. Nice. Jag hatar baksmällor. Men fan, det är värt de! Att bo i denna lilla byhåla gör att man behöver ut härifrån och ha kul emellanåt. Annars dör man. Ja ... Iaf jag!


Äldste sonen kom hem från Cypern idag. Han ser ut som en neger. Jag är glad att han haft en skitrolig resa och är hemma på svensk mark igen! Älskade skitunge.... <3 allvarligt... det jag är mest glad över är att han kommer ut och har roligt och lever livet. Man är fakTisk bara ung EN gång!:-)

1 kommentar:

  1. Vad bra att du lever, men det visste jag ju efter förmiddagens mailande.... ;) Nu bär det snart av till fotbollsplanen för att heja på gossen i deras sista seriematch för säsongen. Den slutar ju nu eftersom det inte går att vara så länge till på fotbollsplanen p g a mörkret! :) Snart är det vinter, mörkt och isoleringen blir (nästan) total för några månader framöver, men då har vi ju ljuset dygnet runt i stället på sommaren. :D
    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera