torsdag 11 augusti 2011

Pubkväll

Igår blev det en rolig pubkväll med ett gäng vänner.
En skitrolig kväll.
Massa tokeri, skratt och flams precis som det ska vara:-)
Idag är det inte lika rooooligt.
Hehe...

Syrran och Angelica.
Berusade och glada flickor.
Underbart kort!

Jag o Daniel.
 En av alla jobbarkompisar som var med.
Jag tog så många foton igår.
Men ALLA var suddiga?
Jag förstår verkligen ingenting ;-)

Vad i helvete har du gjort???????
utbrister sonen med ett gapflabb.

Det ser ju inte kloooooookt ut.
Vadå? gör de inte? nähääää.....
Hjääääääääälp mig daaaa, vädjar jag.

Och efter sonens fixande och trixande så ser busken
 ok ut igen:-D


Och då frågar jag min andre grabb om vi ska hjälpas
 åt med en till buske.
Så han sätter fart och börjar klippa tills han skriker:
Kom inte hit! Det sitter världens största spindel här!!!
Helvete vilket äckel det är den största jag sett och jag tänker
 inte döda den, vrålar han.

"Döda den" DÖDA DEN....
skriker jag från tryggt avstånd.


Aldrig i livet att jag klipper nå mer buskar nu skriker han.
Och en sak är säker... INTE jag heller.
Så nu är den där jäkla busken halvklippt och sne i stället.

SUCK!!!!



Nu ska jag slänga mig i duschen och försöka vakna till liv.
På eftermiddagen ska jag och grabbarna till Malin och hennes barn och äta middag och spela spel och övernatta där.
Ska bli superkul!



KRAM



1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Oj,oj.. inte lätt med de där buskarna.. hi,hi..

    Härligt med en pubkväll med massor av skratt å bus! Sånt behöver man verkligen ibland!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera