söndag 28 augusti 2011

Mördarvapen...

Blir så full i skratt. Min grabb bor ute på gården i en lada. Varje kväll när de bli mörkt o han ska springa in i huset så har han i handen en liten ogräskratta. Han vägrar att gå i mörkret utan sitt farliga mördarvapen. Anledningen är han än en gång hållt på snubbla över en grävling på våran gård. Den eller dom huserar här på våran gård i mörkret och de är inget husdjur jag vill ha. Verkligen inte! Ärligt talat så ska jag nog ta o leta på ett eget vapen om jag ska ut i mörkret. För snubbla över en grävling har jag ingen lust med. MEN jag kommer defenetivt ta nåt lite större och liiite längre vapen än sonens;-) he he he



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha ni e då fööööööööööör söta <3..
    Nä fyttiracken,en sån vill man INTE snubbla över.....
    Nä mitt vapen skulle vara både större Längre och VASSARE!!!!!
    Torsdagen passar mig bäst.....får se då....Kram sålänge!!!
    Vore bra med ditt mob nr igen...Har bytt telefon men har samma nr kvar ;)

    SvaraRadera