fredag 5 augusti 2011

Hopp om livet igen....

 Börjar känna mig bättre. Ser äntligen ljuset i tunneln.
Vet ni hur
deprimerande de har varit att vart dålig när det har vart högsommarvärme ute?
(Det har faktiskt vart skitsynd om mig, tyckte
jag iallafall;-)
Hehe
Grön i ansiktet av illamående har jag sett på facebook hur folk badar, åker båt, grillar, dricker rose osv.
(Jaaa...men ha såååå kul då....o jag änt bitter!)
Alltså nu var jag inte grön i ansiktet pga av det,
utan för den här jäklans matförgiftningen som jag haft.

Ja jag antar det var matförgiftning av nåt slag eftersom jag vart klen så länge nu. Jag har levt på blåbärsoppa i 4 dagar.....
Och just nu är jag mer blå än grön i fejan.
Och eftersom jag inte alls är bitter över att legat inne i värsta högtrycket med mitt illamående och blåbärsoppa till förbannelse, så blev jag uppriktigt glad när jag läste i tidningen idag:

"Regnkaos drar in över Sverige".


(Skiiiiiiiiiit oxå!!!!!)



KRAM från bitter......;-)


1 kommentar:

  1. Hej skrutt...men du jag inboxar på fb istället....skönt att höra från dig..å du..det var sååå härligt att se dig i fredags..,fast jag anade att DIN lördag inte skulle bli sååå kul ;)...Jag kör varannan vatten ja;)...Kram i miljoner...snart vill jag ses igen =)

    SvaraRadera