torsdag 25 augusti 2011

Gubbvarning

Det här min vän Daniel, som jag jobbar med i natt. Daniel och jag bestämde att vi skulle ha en tävling om vem som kunde gå ner i "spagat" bäst. Jag vann stort! Ni skulle varit med och sett eländet mina vänner, för stelare 33 åring har jag aldrig sett! Jag tror ärligt talat en staty framstår som mjuk om man jämför. Han fick fram ett riktigt kvinnligt pipskrik oxå, för trots att hans gubbstela kropp inte ens knappt kom ner i spagat alls, så sträckte min goa vän sig rejält. Inte nog med att 33 åringen är stelare än en 99 åring, han har nu också fått erbjudande om att vara med och rösta i Svensktoppen. Herregud säger jag bara... Han ÄR gammal nu den där Daniel;-) he he he.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar