onsdag 31 augusti 2011

Flugkyrkogård

Jag har varit så duktig och jobbat tre dagar extra denna frivecka. Och med det belönar jag mig med ett några dagars semester och ett gott glas rött. Jag är ganska duktig på att belöna mig själv lite då och då. Är det inte nya kläder, nån ny inredningsgrej så är det alltid nåt annat jag lixom övertalar mig själv att den är jag värd. Ikväll är jag värd ett glas rött fast det är onsdag. Det tråkiga är bara i dessa tider är det ingen ost o kex som tillbehör utan 3000 blomflugor som kommer flygande som ett Gripenplan när de känner lukten av mitt vin. Dessa förbannade flugjävlar ska jag först fixa en riktig dödscocktail till. Det ska bli en riktig flugkyrkogård i den där burken hade jag tänkt, så jag kanske slipper dricka mitt glas rött med en o en annan flugöveraskning i...;-)










- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny..
    Vad roligt att du hittade till mig :) Välkommen..
    Självklart får du länka! Ha en fortsatt bra vecka, Kram kram

    SvaraRadera
  2. Klart du är värd ett glas rött på en onsdag! ;) Jag tog mig en Speyburn i måndags. Bara för att jag satt själv och såg tv och tyckte jag skulle mysa till det lite :)
    Det är verkligen mysigt med höst. Gillar alla färgskiftningar, den klara luften och mörkret. Mörkret är nåt man måste gilla om man bor här uppe. ;) Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Haha vi bjöd flugorna på eget glas rött ! Det blev ju världens bästa bananfluge fångare! Död åt suparflugorna! ;) kram!

    SvaraRadera