söndag 28 augusti 2011

Partylördag

Lördag och tjejfest blev det igår som slutade med en rejäl  motionsrunda på Victusiellas dansgolv. 

Nya klänningen åkte på. Är så glad för min favoritfärg på kläder börjar droppa in lite på butikerna igen:-)

Åkte in till Jennys syster (som jag glömde ta kort på)
och hade en rolig förfest med systrarna B...

Men Jessicas söta nakenhundar tog jag iaf kort på:-)

Och Jessica visade hundarnas garderob.
Herregud vad mycket kläder de där vovvisarna hade.
Tror minsann de nästan har mer kläder än mig;-)
Både Jessica och Jenny är helt otroliga med sina hundar.
Bättre hundägare finns nog inte och jag önskade att
alla djur hade så bra ägare!

Coola Ture!

Festkläderna

Och ett par söta Jeans.

Och vet ni.
Tack vare att hennes hund vunnit pris i en hundutställning så fick hon en flaska champagne.
Och eftersom hon gillar inte det så bytte vi,
hon fick min skitbilliga vinare och jag fick lyxig supergod champagne.
Snacka om
bra byte;-)


Nu ska alla ljus tändas här hemma, nåt gott att äta och sen väntar TV mys resten av den här söndagen:-)


KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar