onsdag 24 augusti 2011

Men det är jag väl vääääärd....;-)

Skulle BARA vara med som lite sällis till syrran på stan idag. 
Shoppa skulle jag INTE göra.
Men som sagt, det har ju inte funkat hittills i mitt liv och naturligtvis gick det inge bra idag heller;-) 
Hehe...
Skulle bara prova lite medans jag väntade på syrran som stod i provhytten med massor av plagg.
Och ja.. det gick som det gick med min
 "inte shoppa, bara vara sällis" vända.
Att man sen har världens bästa shoppingkompis med sig som är skitbra på att peppa mig typ:

-Kööööööp den. Du var
assnygg i den!
-Men det är du väl
vääääärd!
-Den kanske är slut sen, passa på nu!
-Den är ju bara så duuuu....


(Och jag är
preciiiiiis likadan mot henne när hon shoppar)

Hehehehe


Beställde ett par till Levis från Ellos oxå som låg i brevlådan idag.
Fullkomligt älskar den här modellen.
De är sååå sköna att det känns som man går runt i mjukisbyxor. Och fast det är strech så har de inte tappat formen utan sitter som en andra hud ungefär..... 

Love them!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar