söndag 18 december 2011

Farligt att stressa......;-) hehe

Hej!

Måndag i morgon. Jobb 12,5 timmar.
 En riktig rivstart på veckan kan man säga;-)

I dag skrattade jag så jag höll på tuppa av nästan.
En kille i bekantskapskretsen, berättade när han stressade iväg till jobbet en morgon.
Han kastar på sig kläderna, drar iväg, kommer till omklädningsrummet på jobbet och börjar byta om.
Han hör nu skratt runt omkring sig och undrar vad det handlar om lixom.
 Tills han inser att
alla där i omklädningsrummet skrattar åt honom.
Så han tittar ner och inser att han inte har kalsongerna på sig, utan tjejens stringtrosor som åkte på av misstag den där stressiga morgonen.


En timme tog det. Alltså en timme, tills de
600 anställda fått reda på att han minsann hade stringtrosor på sig....

Hahahahaha.....


Nu lär jag hoppa i säng så jag är pigg i morgon.
Hoppas ni får en fin måndag och inte julstressar för mycket;-)

Kram Jenny


"I katthimlen har gud päls"

Lydia 7 år

3 kommentarer:

  1. ha ha, hm undra om han verkligen "råkade" få på sig dem eller om han glömde att han hade dem på sig ah ha ha :)

    Låter som en scen från en film, stackarn

    Önskar dig en bra lång dag på jobbet :)

    SvaraRadera
  2. Ojoj....jag får nog ställa mig på hans sida och tycka lite synd om honom......haha,vilken mardröm...Kram Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Ha ha du får nog snart skriva en bok om alla roliga upplevelser..kanske den skulle heta.Det bästa du hört ;) ha det bra kramiz Jessica

    SvaraRadera