fredag 2 december 2011

Ciao

En sväng till stan och inhandling av mat har förmiddagen bla innehållit. Kakburkarna har fyllts på, så att den där kära systern törs ta en till mandelskorpa utan att undra om hon äter upp inredningen;-)
hehe...
Förutom att de är supergoda så är de ju så fina att ha där i mina burkar. Och att ha mina egna bakade kakor där i burkarna lär ju
aldrig hända efter mina katastrofbak;-)

Hahahaha

Helgen består i en massa jobb. 28 timmar har jag framför mig till söndagkväll kl 18. Jag slipper i allafall
fundera på vad jag ska göra den här helgen .....men en tur till loppisen hinner jag med i morgon iallafall och jag hoppas göra en massa fynd, för nu var det ett tag sen jag var där.



Hoppas ni får en tokhärlig helg mina vänner!


Kram Jenny





"Man ska äta mycket skinka på julen. Och så ska man tänka på Jesus Kristian. Och så är det väldigt mycket bra på TV."

Anders 7 år

7 kommentarer:

  1. Tack då törs jag ta en till kaka nästa gång då, jag köpte lika kakor själv men hade ju ingen fin burk så det kändes verkligen SKITTRÅKIGT...måste ha en fin glasburk att ha dem i! kram från storasyster

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin helg min vän och jag hoppas du fyndar en massa på loppisen. Gud så avis jag är på dina loppisfynd! Hittar aldrig nåt sånt själv. Iofs går jag sällan på loppis men ändå ;)
    Så härligt att läsa att du gått och blivit kär! En sån fin pingla som du borde inte vara ensam. Stort lycka till och var rädd om er!
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. Hej! tittar in o önskar dig en fin helg! trots jobb,vet hur motigt det känns när man har allt framför sig...men ett tu tre så är den gjord ;) ha det gott i af. kramizar Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej min vän <3 Vad fint du har bland burkarna:)
    Fina köpta kakor,hihi
    Mitt fat är köpt här i Norrköping i min favvobutik Himmel på Jord. Finns i alla möjliga storlekar. Till coh med golvmodell.
    Borde finnas hos någon butik på nätet.
    Ha nu en riktigt bra arbetskväll ;)
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  5. Fina burkar och vilken ordning! Inte alltid så lätt att lyckas med kakor....
    Ha en bra helg, hoppas det går bra att jobba!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Jag hafe också jätte mycket i glasbukrar förut, men det har minskats lite med det nu. Men det är fint :)

    Gör du dina egna mandelskorpo, tar gärna recept om du gör det. Det är såå gott!

    Såg också att du varit på loppisem, förra helgen var det inte så mycket tycker jag och idag hoppade jag över. Och då är det jätte mycket folk och fynd, typsikt då :D

    Det blir nog en sväng dit nästa Lördag istället :)

    Önskar dig en trevlig advent imorgon

    kram dalkullan

    SvaraRadera
  7. Åh så fint med burkarna... och gillade din våg som du hade fyndat :-)

    SvaraRadera