torsdag 22 december 2011

Fika, mys och en hel del skratt.....

Gårdagen började med en riktig mysfika hemma hos Evelina och hennes lilla Loui. Rita och hennes flickor och jag köpte en brandbil till den lycklige pojken.
Han hade inte tid att fika på ett tag om man säger så;-)

På kvällen dukades det upp ostbricka och en hel del godsaker här hemma. Mina systrar och jag har alltid en egen liten julafton utan barn och karlar. En väldigt uppskattad dag som är ett skönt avbrott mitt i julstressen.


Varje år klär Anneli ut sig. Förra året var hon tomte, och i år var hon så här fin:-D
Det har lixom blivit en liten tradition i sig själv det där, att hon hittar på olika utstyrslar till vår systerjulkväll:-)

Och vilken rolig och mysig kväll vi hade. En hel del vin slank ner och ju mer kvällen gick, ju mer fnittriga blev vi;-)



Ja herrejäklar vad vi skrattade, det blir bara nåt tok när vi ses;-)
Älskar det här kortet, för det säger lixom allt om våran  roliga kväll;-)

Tack älskade systrar för en fantastiskt rolig kväll!!!

Visar er några av alla klappar jag fick....





Ja vi skrattade inte hela kvällen.
 När jag öppnade den här klappen så sprutade tårarna i stället.
Det var lixom den finaste klappen jag kunde få.
Vi saknar dig lilla mamma <3


Idag har jag haft en mysig julmiddag här hemma.
Sonen ringde och var sugen på julskinka så jag överaskade
 honom med en julmiddag som är det godaste han vet!
Så nu blir det julfilm på TV och vila innan nattskiftet som väntar!


Hoppas ni har det mysigt därhemma och inte stressar för mycket!


Kram Jenny

6 kommentarer:

  1. Nästa jul kan väl jag få vara er låtsas-syster...jag vill också va med!

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt ni verkar ha haft det...

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Den kvällen låter himla mysig....men vad katten var det i det skvättiga paketet???? Hmm,jag har en aning....eller inte.... Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar dig en riktig God-Jul ♥. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. God Jul Jenny!
    Jag önskar dig en riktigt mysig julhelg med dina nära och kära. Själv ska jag njuta som aldrig förr tillsammans med familjen.
    Många kramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  6. Tack jag önskar er en God jul med <3

    Hoppas ni får en fantastiskt mysig jul!!!

    Stor kram Jenny

    SvaraRadera