måndag 16 juli 2012

Sommar 2012...

Wallander, ett glas rött och tända ljus. Och nä.. Det är inte en måndag i november. Högtryck nu får du jeflar ta och komma hit. NU. Annars får jag nog en grav höstdepression de luxe snart och det är mitten av juli lixom?! Så grov att jag får sätta en sån där höstdepressions lampa på huvudet permanent eller nåt. Jag har aldrig höstdepressioner. Men jag tror fan den är nära nu och det är mitten av juli och hur normalt är det;-)??! Lchf har jag börjat med oxå så inte får jag tröstäta tonvis med godis heller. Det ÄR synd om mig nu. På riktigt. Buhuuuuu.....hu.. Huuuu....




Hoppas ni har haft sol där ni bor. (skicka hit den direkt för nu är det faktiskt våran tur...)
För här i Dalarna är den då inte. Nä nu ska jag smörja in mig med den där jätte braiga sol utan brun som min kompis (virrpannan ab) kläckte ur sig häromdagen. Tur man har vänner. Så man får skratta:-D he he........ Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar