torsdag 19 juli 2012

Grannjävlar;-)

Fyfan. Alltså min jävla granne. Vet ni... Jag tror jag måste byta granne snart. På riktigt. Han är man och har en balkong med så grymt mycket vackra blommor. Ja.. Såklart har han jordgubbsplantor och tomater oxå. Det lixom frodas ab där ute. Jag funderar allvarligt om jag ska sno varenda blomlåda och planta nån natt. Det känns lixom inte bra det här. Killgrannen med en djungel av blommor på sin balkong och en granntjej med en balkong med lite för långa, halvdöda penseer. Fan. Jefla granne;-)!!!!!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Alltid skönt att avreagera sig....särskilt på nån sominte hör dig...haaha.. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Du får knalla över och fråga vad har för hemliga knep ;)

    Ang din kommentar om Molly, hon har fått diagnosen förkylningsastma så vi har inhaleringsgrejer och en massa mediciner här hemma. I augusti ska hon på återbesök så vi hoppas att det kanske finns andra supermediciner som hon kan ta nu när hon är över två år. Fasar för en till vinter som den som varit, hojja :( Tack för dina vänliga ord fina du!

    Ha en fin helg! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hoppas förstås också att operationen går bra och att din tatuering inte blir förstörd. :)

    SvaraRadera