fredag 6 juli 2012

Dagen efter.....

Sol. Skulle det inte vara sol idag? Alltså de där väderapparna kan man inte lita ett skit på längre.
Idag skulle det badas och solas och käkas lunch på stranden var planen, men i stället så står jag här redo i min somriga outfit och funderar på vad jag ska hitta på nu....
Jag vill bada, sola, njuta, slappa, umgås.
Jag vill ha badväder!
Nuuuuuuuuu.......

Lunchade på gårdagens rester.
När man ätit nåt supergott dagen innan så är det en lycka att äta det dagen efter med. Så gott. Mira gjorde en sån grymt god bulgursallad med fetaostsås som vi åt till grillspetten.


Igår blev det en riktig vinkväll.

Rött, vitt och rose i en salig blandning.
Och det känns.
Jag e inte mitt piggaste jag idag, men det var det värt.
Superdupervärt.
(Även om jag känner mig 20 år äldre idag. Ok.... 40 om sanningen ska fram)
Hehehe......


"De vuxna kanäta så mycket godis de vill, vara uppe så länge de vill och sminka sig så mycket de vill.
Det hemska är ju att de inte vill det."

Louise 7 år

1 kommentar:

  1. Hej! nä ingen sommar i sikte ;( trevlig helg! kram kram Jessica

    SvaraRadera