tisdag 17 juli 2012

Ciao....


Då var det bokat då. Måndag v 34 blir det operation.
Efter det väntar 3 månaders sjukskrivning ( till att börja med) och 4-6 veckors gips. 
Åh vad sugen man är på gips igen. NOT!
Handleden är så tunn fortfarande efter gipset i februari, alla muskler är borta och kommer det finnas nån handled kvar efter ännu en gipsning??
Fan.... varför kan man inte få gipsa nåt annat i stället? 
Typ arslet eller midjan eller nåt;-) hehehe....


En natt måste jag sova över. Och sen är det väl bara att börja äta värktabletter igen. Jag hatar verkligen känslan att vara vimsig, (värre än vanligt;-) och bedövad i hela huvut-känslan man får.
Men men....
Det är bara att försöka gilla läget!
Nu ska jag väl ändå bli bra.

Det tråkigaste av allt är att jag kommer få ett ärr rakt i min tatuering. Jag har en tatuering och naturligtvis med min tur så blir det op rakt i den. 
Hoppas inte det kommer fattas nån bokstav sen....
Eller stå nå annat....
Jag vill ju inte att Dalkulla ska få ett N  i sig direkt.

Hahahahaha....;-)


1 kommentar:

  1. Trist att ha op i sikte!hoppas den lyckas och att det går på rätt håll sen! kram kram Jessica

    SvaraRadera