måndag 16 juli 2012

Brakfest hos dalkullan.....

Herrejäklar vilken fest jag hade här i lördags. Mina jobbarkompisar och en hel del andra dök upp.
Vi spelade kubb och lekte burken, så jäkla kul när folk sprang för livet och kom uppflygande ur olika buskar och gömställen.
Gud vad jag
saknar mina underbara jobbarkompisar som jag inte jobbat med sen jag bröt handleden i februari.
Men vi tog igen det med en
rejäl brakfest och vi hade så fruktansvärt jäkla kul.
(Vi har
alltid skitkul, och det spårar alltid ur med en massa bus och tok och man är en hel del skratt rikare efter en fest med dom)
Jag tog massor med kort, men jag tror jag behåller dem för mig själv;-)
Hahaha.....

Jag har börjat med lchf igen. Fy sjutton vad jag har ballat ur när det gäller kosten. Det finns inget mittemellan hos mig, så nu är det lika bra att skärpa till sig rejält igen.

Åh vad jag lever på vår roliga fest i lördags.
Känner mig full i skratt. Vilka underbart sjukt roliga människor jag jobbar med. Shit vad jag saknar dom! 
Men efter operation och rehabilitering så lär jag väl vara tillbaka efter jul iallafall.
Och då jäklar är festfixarn tillbaka iaf;-)

Kram Jenny



"Nerver är nåt man blir nervös av att ha"
Ida 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar