torsdag 2 februari 2012

Macadamia is the shit......

Dagen började med en skön härlig sovmorgon.
 Gud vad jag älskar att börja dagar så.
Lite extrajobb och kurs tisdag och onsdag har det varit så det känns mer än underbart att vara ledig från allt i några dagar nu.
Fick mitt paket från Bangerhead igår.
Älskar den här oljan redan.
Håret blir skinande och mjukt.
Love it!

Men av de hårprodukter jag fick hem igår så var
 det här varuprovet helt överlägset.
 Så jäkla bra!
Smart av dem att skicka med prover när man beställer.
För nu lär jag ju bara köpa den här oljan nästa gång!

Var iväg och tränade på eftermiddagen.
Med bra musik i lurarna så körde jag på rejält på crosstrainern och löpbandet.
 Det är så härligt att känna svetten spruta.
 Rätt så sjukt va?
Men det är faktiskt en grymt härlig känsla när man vart en latmask och inte svettats på läääänge;-)

Nu blir det veckans höjdpunkt Biggest looser.
Så kul att följa Robbans och de andras kamp mot kilona.
Så otroligt duktiga kämpar allihop!

Ha en fin kväll!!!
Kram Jenny





"Många människor kommer aldrig till jorden
utan fortsätter vara rom."

Thomas 7 år

3 kommentarer:

  1. Det var ju nära att Robban åkte ut ikväll. Himla bra att han blev kvar. Den där Åsa hade jag inte stått ut med att kolla på... Ja, de är otroligt duktiga. Fast samtidigt har de ju inte så mycket att välja på när de väl är där. Det svåraste är ju att klara av det när de kommer hem. Undrar om de från förra säsongen har hållit sin vikt... Han som vann har ju det iaf. Han ser ju sjukt mycket bättre ut. Vilken skillnad. Undrar om jag också skulle göra det om jag gick ner sådär mycket...hm... Det får nog bli LCHF för mig nu!!!=))) Kram Sonja.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som kör hårt på gymet, själv kommer jag inte dit så ofta som jag skulle behöva... Ha en riktigt skön ledig helg! Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Kan rekommendera den här kladdkaka... med grädde o färska bär...mums: http://kandy.se/2011/september/lchf-kladdkaka.html

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera